• Wódz plemienia Graj o Tron 2263 gra ALEXANDER

W magazynie realizacja 2-5 dni
76.00
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 2-5 dni
Dostępność Na zamówienie
EAN 5906018022636
W osadzie wstaje pierwszy dzień nowego roku dzień - nakarmiono zwierzęta, rozpalono ognie pod kociołkami, a życie mieszkańców toczy się spokojnym rytmem... Spokojnym? Nie dziś, bo oto nadszedł moment, na który wszyscy od dawna czekali: trzeba wybrać nowego przywódcę.
Kto powinien zostać wodzem plemienia? Na pewno ktoś, kto potrafi wykazać się zaradnością, dobrym planowaniem, charyzma i ma żyłkę do handlu. Tylko taka osoba będzie godna by stanąć na czele osady.
Do gry o tron staje kilkoro śmiałków. Każdy z nich przystępuje do próby: w ciągu nadchodzącego roku będą dbali o swoje zagrody - siejąc, hodując, handlując i gromadząc w nich mieszkańców.
Wszystko po to, aby udowodnić, ze to właśnie im należy powierzyć los i dobrobyt całego plemienia.
Dołącz do nich i odważ się powalczyć o przywództwo!

CEL GRY
Celem gry jest takie zarzadzanie swoja zagroda, aby po upływie 12 miesięcy zgromadzić jak największa liczbę punktów. Nowym wodzem zostanie osoba, która zdobędzie najwyższą końcowa punktacje.

Zawartosc pudełka:
1. Plansza - 1 szt. (rozmiar jak plansza light)
2. Pionek do odliczania czasu - 1 szt. (moze drewniany kołek?)
3. Kostka do gry - 1 szt.
4. Tabliczki z zagrodami - 6 szt. (jak lottogra)
5. Zetony postaci - 9 szt.
6. Zetony charakteru - 6 szt.
7. Zetony mieszkanców - 73 szt.
8. Zetony upraw, skupów i inwentaza - 525 szt.
9. Worek - 1 szt.
10. Pchełki (oznaczane w instrukcji jako $) - ? liczba do ustalenia
11. Karty - 55 szt. (10 szt. kart Magicznej Nocy, reszta to Karty Los)
12. Instrukcja

Ilosc graczy: 3 - 6
Wiek: 12+
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Ostatnio oglądane produkty

WYBRANE DLA CIEBIE Może spodoba Ci się...