- Kategorie danych osobowych pozyskiwanych, oraz ich cel przetwarzania przez naszą firmę
1. Imię i Nazwisko. Pozyskujemy te dane w celu poprawności wystawiania dokumentów, oraz poprawnego realizowania usług takich jak: księgowanie płatności, transport zakupionego towaru, reklamacje i zwroty zamówień.
2. Adres geograficzny. pozyskujemy go w celu realizacji takich usług jak: transport, reklamacja czy zwrot zamówień.
3. Adres mailowy. Pozyskujemy go w celu poprawnej komunikacji z klientem w sytuacjach wymagających wyjaśnienia, które dotyczą zamówienia tego klienta. Oraz na potrzeby informowania go o statusie zamówienia i wszelkie odpowiedzi na pytania klienta.
4. Numer telefonu. Pozyskujemy go za zgodą klienta w celu poprawnej komunikacji z klientem w sytuacjach wymagających wyjaśnienia, które dotyczą zamówienia tego klienta. Oraz do ułatwienia komunikacji kuriera z klientem.
5. Jeśli klient zażyczy sobie faktury, to pozyskujemy również pełne dane firmy, w celu poprawnego wystawienia tej faktury.
6. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
7. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Kategoria odbiorców danych osobowych
Firma pozyskuje dane osobowe w celu realizacji umowy występującą pomiędzy nią, a klientem tej firmy.
1. Dane osobowe mogą być przekazane do firmy obsługującej program magazynowo-księgowy, tylko na potrzeby Serwisowe.
2. Dane osobowe mogą być przekazane firmie kurierskiej w celu zrealizowania zamówienia klienta.
3. Dane osobowe mogą być przekazane do firmy o naturze biura rachunkowego w celu rozliczania faktur.
- Prawa użytkownika.
1. Masz prawo do żądania od administratora danych, dostępu do danych osobowych, które dotyczą tylko Ciebie.
2. Masz prawo do żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia oraz sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych osobowych, które dotyczą Ciebie.
3. Masz prawo do żądania przeniesienia swoich danych osobowych.
4. Masz prawo do żądania zapomnienia swoich danych osobowych.
Organem nadzorczym do którego możesz zgłaszać wszelkie nieprawidłowości jest obecnie: GIODO z siedzibą ul. Stawki 2 00-193 Warszawa. Ma to jednak ulec zmianie, wtedy nastąpi aktualizacja tych danych.
- Przesyłanie danych osobowych
Twoje dane osobowe firma pozyskuje dzięki formularzowi służącemu do zapisywanie podstawowych danych użytkownika i tworzeniu konta użytkownika. Oraz są obowiązkowo pozyskiwane tuż przed realizacją zamówienia w celu zrealizowania tego zamówienia. Możliwe jest też przekazanie danych osobowych w celu realizacji zamówień przy użyciu telefonu, oraz drogą mailową w kontakcie z naszą firmą.
Jako że nasza firma ma swój Funpage na Facebooku i Instagram, wszelkie dane tam pozyskane służą profilowaniu użytkownika na potrzeby dostosowania treści marketingowych do jego zainteresowań. Polubienie Funpage jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na takie przetwarzanie danych.
- Pliki cookie i podobne technologie
Witryny firmy stosują technologię cookies, w celu:
1. Poprawy jakości świadczenia usług,
2. Zapamiętywania ustawień użytkownika w celu łatwiejszego użytkowania tej strony,
3. Poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
4. Pozyskiwania anonimowych danych statystycznych, w celu poprawy funkcjonalności Witryn,
5. Utrzymania aktywnej sesji Użytkownika. Co oznacza zapamiętanie statusu zalogowany, aby użytkownik nie musiał co chwila wpisywać loginu i hasła,
6. Umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętuje kolejno odwiedzane stron w celu ich przywrócenia na "życzenie" Użytkownika)
UWAGA: Pliki cookie w żaden sposób nie umożliwiają identyfikacji tożsamości Użytkownika, nie przetwarzają danych osobowych oraz nie powodują zmian konfiguracyjnych w urządzeniu końcowym Użytkownika i oprogramowaniu zainstalowanym na tym urządzeniu.
- Ze względu na różnorodność produktów w sklepach internetowych naszej firmy, zakupów może dokonywać tylko osoba dorosła. Dzieci i młodzież poniżej 18 roku życia mogą dokonać takich zakupów za pośrednictwem osoby dorosłej. Wszelkie Dane osobowe, które będą w widoczny sposób sygnalizować wiek poniżej 18 roku życia u użytkownika, korzystającego z portalów naszej firmy, będą natychmiast usuwane z baz danych. Proces ten będzie trwał nie dłużej niż 72 godziny
- Aktualizacja Zasad ochrony prywatności
Firma będzie aktualizować swą politykę prywatności, jeśli tylko Polskie prawo ją do tego zobowiąże. Aktualizacja będzie następować w czasie określonym przez odpowiednie organy nadzorcze.
- Przechowywanie danych osobowych
Dane przechowywane są w dwóch nie zależnych miejscach, oraz codziennie dokonywana jest archiwizacja baz danych osobowych, na urządzenie przenośne w celu zwiększenia bezpieczeństwa tych danych. Wszystkie bazy danych są przechowywane i utajone, a wgląd do nich mają tylko osoby prawnie do tego powołane przez Administratora baz danych osobowych.
- Zarządzanie danymi oraz inspektor ochrony danych osobowych
Bazą danych osobowych zarządza Administrator baz danych. Wszelkie niezgodności i nieprawidłowości występujące w przetwarzaniu baz danych przez firmę prosimy zgłaszać do Inspektora ochrony danych: Mariusz Knol za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego.
Opisana polityka plików cookies lub podobnych technologii odnosi się do wszystkich stron internetowych oraz aplikacji na urządzenia mobilne, w aktualnie przeglądanej domenie.
Ciasteczka (ang. cookies) - niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer WWW i zapisywane po stronie użytkownika (zazwyczaj na twardym dysku). Domyślne parametry ciasteczek pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Ciasteczka są stosowane najczęściej w przypadku liczników, sond, sklepów internetowych, stron wymagających logowania, reklam i do monitorowania aktywności odwiedzających.
Wykorzystujemy pliki cookies w celu:
- umożliwienia korzystania z Panelu Klienta,
- umożliwienia korzystania z Programu Partnerskiego,
- dostosowania serwisu do preferencji użytkowników,
- pozyskiwania anonimowych danych dotyczących sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z serwisu,
- ułatwienia użytkownikom poruszania się po stronach serwisu i korzystania z niego,
- zapewnienia standardów bezpieczeństwa.
Stosujemy pliki cookies "stałe" oraz "sesyjne". Pliki cookies "stałe" pozostają w przeglądarce internetowej urządzenia do czasu ich usunięcia przez użytkownika bądź do z góry ustalonego czasu określonego w parametrach pliku cookies. "Sesyjne" pliki cookies pozostają w przeglądarce do momentu jej wyłączenia lub wylogowania się ze strony internetowej na której zostały zamieszczone.
Pliki cookies wykorzystywane są również przez podmiot współpracujący – Google Inc. Wykorzystujemy usługi Google Analytics oraz YouTube, które legitymują się własną polityką prywatności:
Polityka ochrony prywatności Google Analytics > http://www.google.pl/intl/pl/analytics/privacyoverview.html
Polityka ochrony prywatności YouTube > http://www.google.pl/intl/pl/policies/privacy/
Wszystkie nowoczesne przeglądarki pozwalają na włączenie bądź wyłączenie mechanizmu ciasteczek (domyślnie zazwyczaj jest on włączony). Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookie, może zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.
Wyłączenie obsługi cookies może znacznie utrudnić lub uniemożliwić korzystanie z wielu stron internetowych.
Informacje na temat zmiany ustawień dotyczących ciasteczek w poszczególnych przeglądarkach dostępne są na poniższych stronach:
- Chrome > http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
- Firefox > http://support.mozilla.org/pl/kb/W%C5%82%C4%85czanie%20i%20wy%C5%82%C4%85czanie%20obs%C5%82ugi%20ciasteczek
- Internet Explorer > http://support.microsoft.com/kb/196955
- Opera > http://help.opera.com/Windows/12.10/pl/cookies.html
- Safari > http://support.apple.com/kb/PH5042
Instrukcje dla urządzeń mobilnych:
- Android > http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
- Blackberry > http://docs.blackberry.com/en/smartphone_users/deliverables/32004/Turn_off_cookies_in_the_browser_60_1072866_11.jsp
- iOS (Safari) > http://support.apple.com/kb/HT1677?viewlocale=pl_PL
- Windows Phone > http://www.windowsphone.com/pl-pl/how-to/wp7/web/changing-privacy-and-other-browser-settings