• Pytania i odpowiedzi

FAQ - najczęściej zadawane pytania

   Jak prawidłowo wykonać przelew z zagranicy?

Aby wykonać przelew z zagranicy na rachunek w mBanku, podaj:
Imię i Nazwisko odbiorcy,
adres,
pełny numer rachunku odbiorcy przelewu i numerem rachunku /IBAN/,
tytuł przelewu,
kod BIC/SWIFT,
nazwę i adres banku. Niezbędne informacje otrzymasz na skrzynkę mailową po złożeniu zamówienia.

   Czy prowadzicie Państwo sprzedaż tylko wysyłkową, czy posiadacie również sklep stacjonarny?

Jesteśmy sklepem internetowym i sprzedaż naszych produktów odbywa się głównie poprzez  stronę internetową, natomiast posiadamy również ekspozycję i można dokonać zakupu na miejscu 

   W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć bez konieczności rejestracji na stronie internetowej sklepu lub drogą mailową mulan@mulan.pl Każde takie zamówienie zostanie potwierdzone.

   Jak szybko realizowane są zamówienia?

Przy każdym z produktów, który znajduje się w naszej ofercie podany przybliżony czas realizacji

   Czy można wskazać innego odbiorcę niż osoba zamawiająca?

W przypadku zmiany danych odbiorcy towaru prosimy o niezwłoczne przesłanie takiej informacji na adres mailowy mulan@mulan.pl najlepiej korzystając z odpowiedzi na otrzymane zamówienie.

   Czy istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie Państwa sklepu?

Tak. Dla wygody naszych Klientów odbiór osobisty jest możliwy, jednak po wcześniejszym potwierdzeniu terminu.

   Jakie są koszty dostawy zamówionych produktów?

Koszt dostawy widoczny jest po dodaniu produktu do koszyka  .

Do Niemiec obowiązuje cena 79 PLN. Do wybranych krajów UE tj. Austria, Belgia, Dania, Estonia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Łotwa, Luksemburg, Portugalia, Szwecja, Wielka Brytania, Włochy obowiązuje cena 99 PLN. Wysyłamy paczki na cały świat po sprawdzeniu podamy cenę do danego kraju.

   Skąd będę wiedział kiedy otrzymam przesyłkę kurierską?

W momencie nadania przesyłki, wysyłamy informacje e-mailem , nr listu przewozowego do firmy kurierskiej podajemy na życzenie , co umożliwia śledzenie produktu w danej chwili.

    Czy mogę umówić się z kurierem na dokładną godzinę odbioru?

Sklep nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki do odbiorcy. Jeżeli w sposób szczególny zależy Ci na takim rozwiązaniu to prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy kurierskiej. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail, w którym podajemy numer listu przewozowego przesyłki oraz numer telefonu do lokalnego przedstawiciela firmy kurierskiej.

   Czy jest możliwość sprawdzenia przesyłki przed dokonaniem zapłaty kurierowi?

Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie od nadawcy do odbiorcy.  Natomiast po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki, w obecności kuriera można obejrzeć towar. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności, sporządzany jest przez kuriera protokół rozbieżności, będący podstawą późniejszej reklamacji.

   W jakie dni nadawane są przesyłki?

Przesyłki są nadawane od poniedziałku do piątku wyłączając dni świąteczne do godziny 15:30.

   Jakie dokumenty otrzymam wraz z zamówionym produktem?

Do każdego produktu dołączona jest karta gwarancyjna oraz dowód zakupu

   Co zrobić kiedy przesyłka jest uszkodzona?

Pracownik firmy kurierskiej zobowiązany jest do sporządzenia protokołu reklamacji który będzie niezbędny do dochodzenia odszkodowania.

   W jakim przypadku mogę zwrócić zamówiony towar?

Zgodnie z ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o prawach konsementa Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia przed upływem terminu. Bliższe informacje znajdziemy w zakładce "Reklamacje i zwroty"

   Czy przesyłki są ubezpieczone?

Wszystkie wysyłane przez sklep Mulan.pl produkty są ubezpieczone, koszt ten pokrywa sprzedawca

   Co zrobić w sytuacji, gdy użytkowany produkt się zepsuje?

W przypadku wystąpienia usterki należy zgłosić usterkę wyłacznie e-mailem, dokłanie opisać problem, dołączyć zdjęcia , podać nr telefonu i adres.

   Czy karta gwarancyjna jest podstemplowana?

Nie w każdym przypadku karta gwarancyjna jest na tyle dostępna (zapakowana w kartonie) aby dało się ją podstemplować,wóczas podstawą gwarancji jest dowód zakupu.

   Czy kolory prezentowanych produktów są takie jak w rzeczywistości?

Sklep Mulan.pl dokłada wszelkich starań, aby prezentowane zdjęcia produktów oddawały ich kolor oraz proporcje możliwie najwierniej. Należy jednak pamiętać, że indywidualne ustawienia monitora komputerowego oraz jego parametry mogą powodować  przekłamania , zwykle odwzorowanie kształtuje się na poziomie 70% do rzeczywistego postrzegania.

   Czy można zamówić towar z poza oferty

Tak, można. W takiej sytuacji prosimy o zgłoszenie e-mailem.

   Czy wszystkie oferowane produkty są objęte gwarancją?

Tak. Wszystkie produkty sprzedawane przez sklep Mulan posiadają  gwarancję.