• GRA BITWA MORSKA

GRA BITWA MORSKA

Głębokość 27
Szerokość 8
Wysokość 27
Brak towaru
42.00
Oblicz ratę

od 300 zł do 20 000 zł

Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu skontaktuj się z nami
Dostępność Brak
EAN 8601607212890

INSTRUKCJA I ZASADY GRY

Dla 2 graczy

Wiek: 4+

Zawartość:

2 plansze z pokrywami, 2 zestawy okrętów wojennych, 2 zestawy pomarańczowych zatyczek, 4 zestawy białych zatyczek, instrukcja.

Cel gry:

Zlikwidować flotę przeciwnika zanim twoje okręty zostaną pokonane.

Przygotowanie gry:

Usuń okręty z ramki i umieść je wszystkie w schowku.

Usuń wszystkie zatyczki z ramki i umieść je w schowku po prawej stronie gry. Jeśli masz problemy z usunięciem ich z ramki, użyj bezpiecznych nożyczek.

Upewnij się, ze każdy gracz ma zestaw okrętów, zestaw pomarańczowych zatyczek i dwa zestawy białych zatyczek.

Przebieg gry:

Umieść plansze pomiędzy graczami i podnieś pokrywę tak aby każdy gracz widział tylko swój obszar gry. Ustaw swoich 5 okrętów, pionowo lub poziomo gdziekolwiek na swoim polu bitwy. Pozycji okrętów nie wolno zmieniać w trakcie gry. Kiedy obaj gracze ustawią swoje okręty na polu bitwy, gra się zaczyna. Zdecydujcie który z nich zaczyna.

Teraz gracze po kolei wywołują współrzędne ze swojego pustego pola bitwy ( do trafiania) tak aby znaleźć i zniszczyć  okręt przeciwnika.

„Woda"

  1. Gracz nr 1 wybiera i wywołuje współrzędne ze swojego pustego pola bitwy, ( n.p. C-7).
  2. Gracz nr 2 patrzy na swoje pole bitwy i sprawdza czy na tej pozycji ma okręt lub część okrętu. Jeśli nie ma, woła „woda".
  3. Gracz 1 umieszcza białą zatyczkę w to miejsce na swoim pustym polu bitwy.
  4. teraz jest kolej Gracza nr 2.

 

      „ Trafiony"

  1. Gracz nr 2 wybiera i wywołuje współrzędne ze swojego pustego pola bitwy, ( n.p. D-4)
  2. Gracz nr 1 patrzy na swoje pole bitwy i sprawdza czy na tej pozycji ma okręt lub część okrętu. Jeśli ma, woła „trafiony".
  3. Gracz 1 umieszcza pomarańczową zatyczkę w miejsce, gdzie okręt został trafiony na jego polu bitwy, ( D-4 w tym wypadku).
  4. Gracz 2 umieszcza pomarańczową zatyczkę w to miejsce na swoim pustym polu bitwy.
  5. Ponieważ gracz nr 2 trafił, kontynuuje on wołanie współrzędnych tak długo aż chybi. Potem kolejka przechodzi na gracza nr 1.

 

Kiedy okręt ma pomarańczowe zatyczki we wszystkich swoich dziurkach, uważany jest za zniszczony. Kiedy okręt jest zniszczony, jego dowódca musi powiadomić o tym swojego przeciwnika.

 

Zwycięstwo:

Wygrywa gracz, który pierwszy wyeliminował wszystkie okręty przeciwnika.

 

Wskazówki:

- Kiedy trafisz, kontynuuj tak aby zniszczyć trafiony okręt.

- umieść swoje okręty w urozmaicony sposób, niektóre poziomo a niektóre pionowo.

- Rozmieść swoje strzały w przestrzeni aby zmaksymalizować szansę trafienia.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
  • Ostatnio oglądane produkty