• K's Kids Krokokostki do składania KA10611

Odbierz rabat % wpisz kod - MULAN

Brak towaru
35.00
Oblicz ratę

od 300 zł do 20 000 zł

Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail
Dostępność Brak
Prezentacja produktu

Krokokostki do składania - nauka cyferek i kolorów

Krokokostki doskonale nadają się do rozwijania zdolności motorycznychoraz nauki liczenia. Zabawka świetnie oddziałuje na niemal wszystkie zmysły, wpływaja pozytywnie na rozwój motoryki, a także koordynacji wzrokowo-ruchowej.
Świat kształtów, liczb, kolorów. Zabawa w dopasowywanie, składanie, rozkładanie to ulubione zajęcia najmłodszych pociech.

Etap 1 (6-18m)

Cel: Ćwiczenie większych mięśni rąk dziecka, odpowiedzialnych za dużą motorykę, niezbędnych do chwytania.

Metoda: Rodzice powinni pomagać i zachęcać dzieci do chwytania elementów obydwiema rękami: prawą i lewą.

Cel: Ćwiczenie mięśni odpowiadających za dużą motorykę w dłoniach i nadgarstkach dziecka niezbędnych do obracania rzeczy.

Metoda: Rodzice mogą uczyć dzieci obracania tułowia, przednich łap i tylnych łap, Krokokostek.

Cel: Rozpoznawanie części ciała zwierzęcia.

Metoda: Rodzice mogą używać krokodyla jako pomocy naukowej podczas uczenia dzieci rozpoznawania części ciała zwierzęcia takich jak: głowa, oczy, nos, przednie łapy, tylne łapy i ogon, itd.

Cel: Wymienić poszczególne części ciała zwierzęcia.

Metoda: Dzieci powinny pokazywać część ciała (Krokodyla), którą rodzice głośno wymawiają. Można nauczyć niektórych części ciała: głowa, oczy, nos, przednie łapy, tylne łapy i ogon.


Etap 2 (9-24m)

Cel: Rozpoznawanie i identyfikacja kolorów.

Metoda: Rodzice mogą używać ciała Krokodyla i kolorowych elementów do uczenia dzieci rozpoznawania kolorów takich jak czerwony, żółty, niebieski, zielony itd.

Cel: Rozpoznawanie liczb.

Metoda: Rodzice mogą używać ponumerowanych elementów do uczenia dzieci rozpoznawania cyfr 1,2,3, i 4.

Cel: Rozróżnienie pomiędzy wybrzuszeniem i zagłębień.

Metoda: Rodzice mogą używać łączonych części elementów do uczenia dzieci rozróżniania wybrzuszenia i zagłębienia.

Cel: Nabycie wiedzy o niektórych pospolitych owadach i zwierzętach.

Metoda: Rodzice mogą używać rysunków na klockach jako pomocy w uczeniu dzieci o ważkach, motylach, pszczołach i rybach.

Cel: Nauka liczenia.

Metoda: Rodzice mogą użyć rysunków na klockach do uczenia dzieci liczenia (np. 1 ryba, 2 motyle, 3 ważki, 4 pszczoły).


Etap 3 (18-30m)

Cel: Składanie krokodyli o różnych długościach i kształtach.

Metoda: Dzieci mogą tworzyć krokodyle pokazane na kolejnych rysunkach, poczynając od zestawów prostych do bardziej skomplikowanych.

Cel: Układanie elementów w określonej kolejności w oparciu o kolory.

Metoda: Dzieci mogą tworzyć krokodyle pokazane na kolejnych rysunkach, a rodzice upewniają się, że kolorowe elementy są ułożone we właściwej kolejności.

Cel: Układanie elementów w określonej kolejności w oparciu o liczby.

Metoda: Dzieci mogą tworzyć krokodyle pokazane na kolejnych rysunkach, a rodzice upewniają się, że ponumerowane elementy są ułożone we właściwej kolejności.

Cel: Układanie elementów w określonej kolejności w oparciu o znajdujące się na nich rysunki.

Metoda: Dzieci mogą tworzyć krokodyle pokazane na kolejnych rysunkach, a rodzice upewniają się, że rysunki są ułożone we właściwej kolejności.

Cel: Ustaw klocki tak jak jest to pokazane na obrazku.

Metoda: Dzieci mogą zbudować z klocków kwiatek, patrząc na załączony obrazek.


Etap 4 (24-36m)

Cel: Układanie elementów w określonej kolejności, w oparciu o znajdujące się na nich kolory, cyfry i rysunki

Metoda: Dzieci mogą tworzyć krokodyle pokazane na kolejnych rysunkach, a rodzice upewniają się, że kolory, cyfry i rysunki są ułożone we właściwej kolejności.

Cel: Tworzenie trójwymiarowych kompozycji.

Metoda: Dzieci przy użyciu elementów mogą tworzyć swoje własne konfiguracje. Elementy te mogą być wykorzystywane bez dwóch elementów tułowia krokodyla. Każdy element posiada dwa otwory. Większe i bardziej rozbudowane konfiguracje można tworzyć z więcej niż jednego zestawu elementów.

Intrygujący krokodyl który składa się z:

  • ogona
  • głowy
  • tułowia podzielonego na 4 ponumerowane części

Produkt został wykonany z całkowicie bezpiecznych tworzyw, nie zagrażających zdrowiu i bezpieczeństwu maleństwa.
Nie zawiera żadnych elementów które mogą być połknięte.

Czyszczenie: zabawkę można myć w ciepłej wodzie z dodatkiem
łagodnych dla dzieci środków piorących.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
  • Ostatnio oglądane produkty