• Projektor Gwiazdy Planety Ciała Niebieskie 6 Dysków 48 Projekcji

Odkryj kosmos z projekcją gwiazd, planet i ciał niebieskich! 48 różnych projekcji na 6 dyskach. Regulacja ostrości, obracana głowica i stabilny stojak zapewniające pełną kontrolę i komfort użytkowania. Idealny towarzysz dla pasjonatów kosmosu.

Brak towaru

Wpisz swój e-mail
Dostępność Brak

Projektor Gwiazdy Planety Ciała Niebieskie 6 Dysków 48 Projekcji

Projektor gwiazd, planet i ciał niebieskich! Ten wyjątkowy projektor to doskonała propozycja dla młodych odkrywców, przenosząca ich w pasjonującą podróż po nieprzebranej przestrzeni kosmicznej.

Dzięki precyzyjnie wykonanym skrzydełkom i antenkom, projektor nadaje niezwykłą atmosferę, czerpiąc inspirację z kosmicznych motywów. W zestawie znajdziesz 6 dysków z różnorodnymi konstelacjami gwiazd, planetami i ciałami niebieskimi, które nie tylko stymulują ciekawość, ale również zachęcają do interaktywnej nauki.

Innowacyjna głowica projektora pozwala na regulację ostrości oraz kierunku wyświetlanego obrazu, zapewniając pełną kontrolę nad wrażeniami wizualnymi. Projektor, umieszczony na stabilnym stojaku, jest dodatkowo obracalny, co pozwala na dostosowanie kąta projekcji do preferencji oglądającego.

To niezwykłe urządzenie, dostarcza niezapomnianych chwil odkrywania i nauki. Rozwijając wyobraźnię i pasję do kosmosu, nasz projektor gwiazd, planet i ciał niebieskich staje się niezastąpionym towarzyszem dla każdego entuzjasty kosmicznych tajemnic!

Projektor zasilany jest na baterie 2x 1.5V AAA, które nie są elementem zestawu.

Wymiary projektora:

17,5cm x 8cm x 8cm

30cm x 21cm x 8cm

Posiada certyfikat CE, ponadto jest zgodny z normą EN71. Przeznaczony dla dzieci powyżej 3 roku życia.

Płeć Uniseks