• Zestaw Archeologiczny Jaja Dinozaurów 6 Szt Narzędzia Okulary

Zestaw Archeologiczny Jaja Dinozaurów to ekscytująca nauka i zabawa w jednym. Dzięki gipsowym jajom i narzędziom, dzieci odkrywają skamieniałości dinozaurów, ucząc się przy okazji o prehistorii. Idealny dla małych odkrywców i pasjonatów dinozaurów.

szt. Do przechowalni

Dostępność Bardzo duża

Zestaw Archeologiczny Jaja Dinozaurów 6 Szt Narzędzia Okulary

Zestaw Archeologiczny Jaja Dinozaurów to niezwykła przygoda, która wprowadza dzieci w fascynujący świat prehistorycznych stworzeń. Ten zestaw nie tylko bawi, ale także uczy, stawiając na rozwijanie ciekawości, umiejętności obserwacji i zdolności naukowego eksperymentowania.

W skład zestawu wchodzi 6 gipsowych jaj, z których każde kryje w sobie skarb w postaci skamieniałości tajemniczego dinozaura. Dzieci mają okazję wcielić się w rolę prawdziwych geologów, odkrywając zagadki ukryte w blokach gipsowych w kształcie jaj. Do ich dyspozycji są również narzędzia do wykopalisk oraz okulary ochronne, które zapewniają autentyczne doświadczenie archeologiczne.

Zabawa to nie tylko odkrywanie nowych stworzeń, ale także nauka o różnych typach dinozaurów, ich wyglądzie, charakterystyce i sposobach życia. Dzięki interaktywnej formie zabawy, dzieci mogą zdobywać wiedzę w sposób angażujący i emocjonujący. Eksploracja skamielin stymuluje wyobraźnię i rozwija zdolności analityczne, a jednocześnie sprawia wiele radości.

Zestaw Archeologiczny Jaja Dinozaurów to doskonała propozycja dla małych odkrywców i miłośników dinozaurów, którzy pragną zgłębić tajemnice prehistorii w sposób aktywny i kreatywny. To nie tylko świetna zabawa, ale także inspirująca nauka, która otwiera drzwi do fascynującego świata nauki i eksploracji.

Wymiary jajka:

8,5m x 5,5cm x 3,5cm

34,5cm x 20cm x 5cm

Posiada certyfikat CE, ponadto jest zgodny z normą EN71. Przeznaczony dla dzieci 3 roku życia.

Ilość w kartonie wewnętrznym 48 szt.
Płeć Chłopcy