• Zestaw Archeologiczny Jajo Dinozaura Skamieniałości

Zestaw archeologiczny Jajo Dinozaura Wykopaliska pozwala dzieciom poczuć się jak prawdziwi badacze. Zawiera realistyczne jajo z gipsu z ukrytymi skamieniałościami dinozaura oraz narzędzia (młoteczek i dłuto) do precyzyjnego wykopywania.

szt. Do przechowalni

Dostępność Bardzo duża

Zestaw Archeologiczny Jajo Dinozaura Skamieniałości

Zestaw archeologiczny Jajo Dinozaura Wykopaliska to fascynująca zabawa, która przenosi dzieci w świat odkryć i przygód, umożliwiając im poczucie się jak prawdziwi archeolodzy. To edukacyjna i angażująca zabawka, która rozwija zdolności manualne, cierpliwość oraz wiedzę z zakresu archeologii.

W zestawie znajduje się realistyczne jajo dinozaura wykonane z gipsu. To doskonała replika, która umożliwia dzieciom odkrywanie skamieniałości ukrytych w środku. Dzięki temu maluchy mogą przeżyć ekscytującą przygodę, poczucie się jak badacze przeszłości i poznać tajemnice prehistorycznych stworzeń.

Do zestawu dołączone są specjalistyczne narzędzia, takie jak młoteczek i dłuto, które są niezbędne do delikatnego i precyzyjnego wydobywania skamieniałości z jaja. Te narzędzia pozwalają dzieciom na realistyczne przeprowadzenie wykopalisk, rozwijając ich umiejętności manualne i koordynację ręka-oko.

Zabawa z zestawem Jajo Dinozaura Wykopaliska nie tylko dostarcza radości, ale także wspiera rozwój intelektualny dziecka poprzez naukę cierpliwości, precyzji i podstaw archeologii. To idealny sposób na połączenie zabawy z nauką, który angażuje dzieci w kreatywne i edukacyjne odkrywanie historii prehistorii.

Wymiary jaja:

13cm x 10cm

16cm x 10,5cm x 10,5cm

Posiada certyfikat CE, ponadto jest zgodny z normą EN71. Przeznaczony dla dzieci powyżej 6 roku życia.

Ostrzeżenie! Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 6 lat