• Zestaw Kreatywny Archeologiczny Lodowe Jaja Z Dinozaurami

Zestaw kreatywny do tworzenia lodowych jaj z dinozaurami: 6 jaj, figurki, balony i narzędzia. Dziecko wkłada dinozaura do balonu z wodą, zamraża, a potem odkrywa figurkę z lodu. Zabawa rozwija wyobraźnię i ciekawość.

szt. Do przechowalni

Dostępność Bardzo duża
EAN 5905991020493

Zestaw Kreatywny Archeologiczny Lodowe Jaja Z Dinozaurami

Zestaw do tworzenia lodowych jaj z dinozaurami to kreatywny sposób na wprowadzenie dzieci w fascynujący świat paleontologii. Składa się z 6 dużych jaj wykonanych z plastiku, z których każde zawiera w sobie niespodziankę - figurki dinozaurów, balony oraz narzędzia archeologiczne.

Główną atrakcją zestawu jest proces tworzenia lodowych jaj. Dziecko wybiera jedno z jaj i wybiera figurkę dinozaura, następnie umieszcza ją w specjalnym balonie, wlewa wodę i wkłada do zamrażarki. Po odczekaniu, aż woda zamieni się w lód, zabawa w wykopaliska dinozaurów może się zacząć.

Kiedy lód jest gotowy, dziecko używa narzędzi archeologicznych do wydobycia ukrytej figurki dinozaura. To interaktywna i angażująca zabawa, która pozwala dzieciom poczuć się jak prawdziwi badacze. Proces wydobywania figurki z lodu rozwija także umiejętności manualne i cierpliwość.

Zabawa tym zestawem nie tylko rozwija wyobraźnię i kreatywność, ale także zachęca dzieci do eksploracji, odkrywania i nauki poprzez interaktywną zabawę. To niezapomniana podróż przez czas i przestrzeń, która otwiera drzwi do fascynującego świata dinozaurów i rozwija umiejętności poznawcze oraz manualne.

Wymiary plastikowego jaja:

16cm x 11cm x 11cm

47cm x 39,5cm x 11,5cm

Posiada certyfikat CE, ponadto jest zgodny z normą EN71. Przeznaczony dla dzieci powyżej 3 roku życia.

Ilość w kartonie wewnętrznym 16 szt.
Płeć Uniseks